100 dage - 100% tilfreds!

Ved at blive medlem af myBosch og registrere de Bosch produkter, man har derhjemme, får man adgang til en række fordele – som f.eks. at have nem adgang til brugsansvisninger og se hvilke tilbehør- og plejeprodukter eller reservedele, der passer til ens produkter samt ikke mindst et direkte nummer til vores kyndige produktrådgivere (Careline) og 10% rabat på plejeprodukter og reservedele i Bosch eShop.

Forbrugens fordele som myBosch-medlem:

  • 100 dages returret ved køb af nyt Bosch-produkt, når man registrer købet inden for 14 dage efter købet.
     
  • Brugsanvisning og øvrige oplysninger om produktet samlet på ét sted på myBosch.
     
  • Adgang til tips og inspiration til at udnytte produktet optimalt.
     
  • 10% rabat ved bestilling tilbehør, rengøringsprodukter og reservedele i vores eShop.
     
  • Særlige tilbud fra Bosch og vores partnere.
     
  • Direkte linje til vores professionelle produktrådgivere i Careline.

Som medlem af myBosch, har forbrugeren adgang til vores 100 dages tilfredshedstilbud. Ved at registrere sit nye Bosch-produkt inden for 14 dage efter købet, får man 100 dage til at vænne sig til produktet og vurdere om man er tilfreds. Hvis forbrugeren mod forventning ikke er tilfreds, tager vi produktet retur og refunderer købsprisen fratrukket returomkostning (kr. 375 for store apparater, kr. 100 for småapparater).

OBS! 100 dage – 100 % tilfreds-tilbuddet gælder alle Bosch-produkter undtagen TASSIMO og Bosch-produkter, der overtages i forbindelse med nybyggeri.

Det er Bosch, som håndterer returforsendelse samt tilbagebetaling, ikke forhandleren. Hvis en forbruger ønsker at benytte returretten, skal de kontakte den danske Careline på 44 89 85 25, som så sørger for bestilling af afhentning.

Betingelser for 100 dages tilfredshedstilbud kan ses her:
http://www.bosch-home.dk/betingelser-for-bosch-100-dage.html 

Læs mere om myBosch her:
www.bosch-home.dk/mybosch.html

SE VORES UDVALG AF BOSCH PRODUKTER:

 

 

100 dages fuld returret

Test hjemme - tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage!

Med AEG's tilfredshedsgaranti kan alle som registrerer deres produkter online indenfor to uger efter køb, teste produkterne hjemme i 100 dage. Helt risikofrit.
Er du ikke tilfreds får du nemlig pengene tilbage*. Registrer dit produkt nu!

*En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.

SÅDAN FUNGERER TILBUDDET:

Tilbuddet gælder i 100 dage fra købsdato, eller fra levering, hvis produktet leveres senere. Tilbuddet gælder fra 1. september 2016
 
Gem kvitteringen og eventuel følgeseddel, hvis produktet leveres senere end købsdato
 
Registrer produktet online indenfor 14 dage fra købsdato eller levering
 
Produktet skal være intakt, rent og fuldt funktionsdygtigt
 
Tilbuddet gælder uanset hvilken af vores forhandlere du har købt produktet hos, forudsat at produktet er købt og betalt i Danmark
 
Tilbuddet gælder alle Electrolux hvidevarer, med undtagelse af småapparater, støvsugere, strygejern, dampstationer, HomeComfort produkter og tilbehør
 
Din normale produktgaranti og dine rettigheder i henhold til købeloven påvirkes ikke af, at du benytter dig af tilbuddet
 
Hvis du vil returnere et produkt i uåbnet emballage indenfor returretsperioden, bør du i første omgang henvende dig direkte til forhandleren

Glem ikke følgende:

1. Electrolux Home Products Denmark A/S (ikke forhandler eller butikken) refunderer produktets indkøbspris (eksklusiv forsendelse, installation og andre afgifter). 

2. En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.

3. Tilbuddet gælder ikke hvidevarer som indgår ved køb af nyproduceret lejlighed eller hus.

FREMGANGSMÅDE HVIS DU IKKE ER 100% TILFREDS: 

1. Kontakt Electrolux kundeservice indenfor 100 dage efter købsdato/levering via e-mail (service.dkm@electrolux.dk) eller på telefon (70 11 74 00) og henvis til 100 dages fuld returret.

2. Kundeservice vil bede dig beskrive, hvad du ikke er tilfreds med samt tilbyde at booke transport og afhente dit produkt forudsat produktet er rent, ubeskadiget og at alle kvitteringer forefindes.

3. Electrolux Home Products Denmark A/S refunderer produktets købspris, dog fratrækkes et fast returgebyr for afhentning og transport på DKK 489 eksl. moms.

4. Electrolux kan desuden tilbyde hjælp med afindstallering, men da tilkommer yderligere omkostninger.

5. Pengene oveføres til det kontonummer du har angivet til kundeservice indenfor 8 uger.

Læs om AEG's 100 dages fuld returret her:
http://www.aeg.dk/local/promotions/100dage/#180702

SE VORES UDVALG AF AEG PRODUKTER:

 

 

100 dages fuld returret

Test hjemme - tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage!

Med Electrolux' tilfredshedsgaranti kan alle som registrerer deres produkter online indenfor to uger efter køb, teste produkterne hjemme i 100 dage. Helt risikofrit. Er du ikke tilfreds får du nemlig pengene tilbage*. Registrer dit produkt nu!

*En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.

Sådan fungerer tilbuddet:

  • Tilbuddet gælder i 100 dage fra købsdato, eller fra levering, hvis produktet leveres senere. Tilbuddet gælder fra 1. september 2016.
     
  • Gem kvitteringen og eventuel følgeseddel, hvis produktet leveres senere end købsdato.
     
  • Registrer produktet online indenfor 14 dage fra købsdato eller levering. 
     
  • Produktet skal være intakt, rent og fuldt funktionsdygtigt.
     
  • Tilbuddet gælder uanset hvilken af vores forhandlere du har købt produktet hos, forudsat at produktet er købt og betalt i Danmark.
     
  • Tilbuddet gælder alle Electrolux hvidevarer, med undtagelse af småapparater, støvsugere, strygejern, dampstationer, HomeComfort produkter og tilbehør.
     
  • Din normale produktgaranti og dine rettigheder i henhold til købeloven påvirkes ikke af, at du benytter dig af tilbuddet.
     
  • Hvis du vil returnere et produkt i uåbnet emballage indenfor returretsperioden, bør du i første omgang henvende dig direkte til forhandleren

Glem ikke følgende:

1. Electrolux Home Products Denmark A/S (ikke forhandler eller butikken) refunderer produktets indkøbspris (eksklusiv forsendelse, installation og andre afgifter). 

2. En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.

3. Tilbuddet gælder ikke hvidevarer som indgår ved køb af nyproduceret lejlighed eller hus.

Fremgangsmåde hvis du ikke er 100% tilfreds: 

1. Kontakt Electrolux kundeservice indenfor 100 dage efter købsdato/levering via e-mail (service.dkm@electrolux.dk) eller på telefon (70 11 74 00) og henvis til 100 dages fuld returret.

2. Kundeservice vil bede dig beskrive, hvad du ikke er tilfreds med samt tilbyde at booke transport og afhente dit produkt forudsat produktet er rent, ubeskadiget og at alle kvitteringer forefindes.

3. Electrolux Home Products Denmark A/S refunderer produktets købspris, dog fratrækkes et fast returgebyr for afhentning og transport på DKK 489 eksl. moms.

4. Electrolux kan desuden tilbyde hjælp med afindstallering, men da tilkommer yderligere omkostninger.

5. Pengene oveføres til det kontonummer du har angivet til kundeservice indenfor 8 uger.

Læs om Electrolux' 100 dages fuld returret her:
http://www.electrolux.dk/Kampagner/100dage/

SE VORES UDVALG AF ELECTROLUX PRODUKTER:

 

 

100 dages fuld returret

Test hjemme - tilfredshedsgaranti eller pengene tilbage!

Med Voss' tilfredshedsgaranti kan alle som registrerer deres produkter online indenfor to uger efter køb, teste produkterne hjemme i 100 dage. Helt risikofrit. 
Er du ikke tilfreds får du nemlig pengene tilbage*. Registrer dit produkt nu!

*En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.

Sådan fungerer tilbuddet:

  • Tilbuddet gælder i 100 dage fra købsdato, eller fra levering, hvis produktet leveres senere. Tilbuddet gælder fra 1. september 2016.
     
  • Gem kvitteringen og eventuel følgeseddel, hvis produktet leveres senere end købsdato.
     
  • Registrer produktet online indenfor 14 dage fra købsdato eller levering. 
     
  • Produktet skal være intakt, rent og fuldt funktionsdygtigt.
     
  • Tilbuddet gælder uanset hvilken af vores forhandlere du har købt produktet hos, forudsat at produktet er købt og betalt i Danmark.
     
  • Tilbuddet gælder alle VOSS hvidevarer, med undtagelse af tilbehør.
     
  • Din normale produktgaranti og dine rettigheder i henhold til købeloven påvirkes ikke af, at du benytter dig af tilbuddet.
     
  • Hvis du vil returnere et produkt i uåbnet emballage indenfor returretsperioden, bør du i første omgang henvende dig direkte til forhandleren.

Glem ikke følgende:

1. Electrolux Home Products Denmark A/S (ikke forhandler eller butikken) refunderer produktets indkøbspris (eksklusiv forsendelse, installation og andre afgifter). 
2. En fast afgift på DKK 489 eksl. moms fratrækkes til dækning af afhentning og transport.
3. Tilbuddet gælder ikke hvidevarer som indgår ved køb af nyproduceret lejlighed eller hus.

Fremgangsmåde hvis du ikke er 100% tilfreds: 

1. Kontakt Electrolux kundeservice indenfor 100 dage efter købsdato/levering via e-mail (service.dkm@electrolux.dk) eller på telefon (70 11 74 00) og henvis til 100 dages fuld returret.
2. Kundeservice vil bede dig beskrive, hvad du ikke er tilfreds med samt tilbyde at booke transport og afhente dit produkt forudsat produktet er rent, ubeskadiget og at alle kvitteringer forefindes.
3. Electrolux Home Products Denmark A/S refunderer produktets købspris, dog fratrækkes et fast returgebyr for afhentning og transport på DKK 489 eksl. moms.
4. Electrolux kan desuden tilbyde hjælp med afindstallering, men da tilkommer yderligere omkostninger.
5. Pengene oveføres til det kontonummer du har angivet til kundeservice indenfor 8 uger.

Læs om Voss' fuld returret:
http://www.voss.dk/Kampagner1/100dage/

SE VORES UDVALG AF VOSS PRODUKTER: